Verlaag de onderhoudskosten van uw geldautomaten netwerk
Verlaag de onderhoudskosten van uw geldautomaten netwerk
Verhoog uw inkomen met een geldautomaat
Verhoog uw inkomen met een geldautomaat
Installeer een geldautomaat in uw onderneming
Installeer een geldautomaat in uw onderneming
Samenwerken met de toonaangevende geldautomaten leverancier
Samenwerken met de toonaangevende geldautomaten leverancier
Is er geen geldautomaat bij u in de buurt?
Is er geen geldautomaat bij u in de buurt?

FAQs

Welke typen bankkaarten accepteert een Euronet geldautomaat

Euronet aanvaardt de volgende kaarten: alle VISA kaarten, inclusief VPay, PLUS, Electron, alle kaarten van het MasterCard merk, inclusief Maestro en Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay), ServiRed en AMEX.

Wat is het dagelijkse opname limiet

De limiet van dagelijkse opnamebedragen of het aantal dagelijkse transacties aan geldautomaten wordt bepaald door elke bank, niet door Euronet. Dit kan verschillen naargelang de herkomst en het type kaart. Uw bank kan u meer details geven.

Wie is er verantwoordelijk als de geldautomaat buiten gebruik staat

Euronet. Als er een probleem is met de geldautomaat kunt u contact opnemen met Euronet klantenservice en zij zullen de nodige maatregelen nemen om de geldautomaat zo snel mogelijk te repareren. Het nummer van de Euronet klantendienst is: +31 0 800 023 3093

Mijn kaart is ingeslikt. Ik wil het graag terug…kan ik deze terug krijgen?

Wanneer een kaart wordt ingenomen, is dit gewoonlijk te wijten aan de uitgevende bank, of vanwege een fout van de kaarthouder (bijv. de kaarthouder heeft zijn of haar kaart niet verwijderd binnen de toegelaten tijd en de kaart werd ingenomen uit veiligheidsoverwegingen). Jammer genoeg kan Euronet ingeslikte kaarten niet retourneren aan de kaarthouder omdat wij gebonden zijn aan de regels van de kaartuitgever en het kaartsysteem die het innemen/vernietigen van de kaart bepalen. Neem contact op met Euronet klantenservice en uw bank voor hulp.

Het geld is niet uitgegeven maar wel van mijn rekening gedebiteerd. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Neem contact op met de Euronet klantenservice en uw bank om hen te informeren. Zij werken samen om problemen op te lossen. Het nummer van de Euronet klantendienst is: +31 0 800 023 3093

Neem contact op
Gratis telefoonnummer

Zoeken