Klant

Onze geldautomaten zijn over de hele wereld te vinden, zodat iedereen veilig toegang heeft tot contant geld. Wij willen een betaalkeuze bieden en er zijn wanneer contant geld de enige optie is.

Ons doel is om de Euronet EFT ATM ervaring gemakkelijk te maken, maar het kan zijn dat u vragen heeft. Hieronder vindt u enkele van de meest gestelde vragen, samen met tips over hoe u veilig blijft aan de ATM en een paar nuttige blogs.

Als u een probleem heeft met een van onze geldautomaten, klik dan op de onderstaande knop om contact op te nemen met ons Klantenservice Team.

FAQs

Kijk eens naar een aantal van onze veelgestelde vragen

Welke typen bankkaarten accepteert een Euronet geldautomaat

Euronet aanvaardt de volgende kaarten: alle VISA kaarten, inclusief VPay, PLUS, Electron, alle kaarten van het MasterCard merk, inclusief Maestro en Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay), ServiRed en AMEX.

Wat is het dagelijkse opname limiet

De limiet van dagelijkse opnamebedragen of het aantal dagelijkse transacties aan geldautomaten wordt bepaald door elke bank, niet door Euronet. Dit kan verschillen naargelang de herkomst en het type kaart. Uw bank kan u meer details geven.

Wie is er verantwoordelijk als de geldautomaat buiten gebruik staat

Euronet. Als er een probleem is met de geldautomaat kunt u contact opnemen met Euronet klantenservice en zij zullen de nodige maatregelen nemen om de geldautomaat zo snel mogelijk te repareren. Het nummer van de Euronet klantendienst is: +31 0 800 023 3093

Mijn kaart is ingeslikt. Ik wil het graag terug…kan ik deze terug krijgen?

Wanneer een kaart wordt ingenomen, is dit gewoonlijk te wijten aan de uitgevende bank, of vanwege een fout van de kaarthouder (bijv. de kaarthouder heeft zijn of haar kaart niet verwijderd binnen de toegelaten tijd en de kaart werd ingenomen uit veiligheidsoverwegingen). Jammer genoeg kan Euronet ingeslikte kaarten niet retourneren aan de kaarthouder omdat wij gebonden zijn aan de regels van de kaartuitgever en het kaartsysteem die het innemen/vernietigen van de kaart bepalen. Neem contact op met Euronet klantenservice en uw bank voor hulp.

Het geld is niet uitgegeven maar wel van mijn rekening gedebiteerd. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Neem contact op met de Euronet klantenservice en uw bank om hen te informeren. Zij werken samen om problemen op te lossen. Het nummer van de Euronet klantendienst is: +31 0 800 023 3093

Veiligheid van geldautomaten

Blijf veilig bij elke geldautomaat met deze nuttige tips

Controleer de geldautomaat

Voor u de geldautomaat gebruikt, moet u altijd controleren of er ongewone objecten of aanwijzingen van schade aanwezig zijn op de machine (bijv. of er iets op de kaartlezer is aangebracht)! Als u iets abnormaal vaststelt op de geldautomaat, of als er een foutbericht wordt weergegeven, de machine niet gebruiken!

Wees veilig bij de geldautomaat

Ga zodanig voor de geldautomaat staat dat niemand uw PIN-nummer of uw balans kan zien. Wij raden aan het PIN-pad te verbergen met uw handen wanneer u de code invoert en voor u uw kaart en geld verwijdert. Kijk om u heen; staat er iemand dicht achter u?

Nooit

Geef nooit informatie aan een vreemde, in het bijzonder informatie over uw kaart, bankrekening of uw PIN-nummer, zelfs als zij beweren voor de band te werken. Neem altijd onmiddellijk contact op met uw bank of Euronet!

Neem contact op
Gratis telefoonnummer

Zoeken